gülümsemeyi severim

seni gördün televizyonda..

dün akşam bir film izledim ve seni çok iyi anladım eski arkadaşım.. seni anlamak için hep çabalamıştım, kendimce çıkarımlarda bulunmuş, öngörüler yazmıştım, hiçbiri tutmadı. nedeni ben dün anladım. ben dün senin dört duvar arasında neler yaşadığını izledim beyaz camdan.. seni afettim demiyourm, diyemiyorum hala güzel çocuk ancak anladım seni.

seni bana anlatan filmin ismi de çok manidar geldi bana."Çoğunluk"




Filmin yönetmeni  Seren Yüce ve film 2010 yılında düzenlenen Altın Portakal ödül töreninde en iyi film, en iyi yönetmen ve en iyi erkek oyuncu ödüllerini aldı.  Filmin konusu,evin küçük erkek çocuğunun ergenlikte tıkalı kalması üzerine kurulu. Otoriter ve sevgisiz bir baba, silik bir annenin yetiştirmeye çalıştığı çocuk, bir türlü büyüyemez, yaptıklarının sorumluluğunu alabilen yetişkin kısmına geçemez, aslında geçmekte çok istemez. Daha kolaydır hayat sürekli arkanı toplayan birileri varken... En ufak bir güç şanşı geçtiğinde eline, zalim olmaktan korkmaz ama sonrasında tek başına çay içerken ya başıma birşey gelirse paranoyaları bırakmaz onu yalnız...

Filmi izledim ve etkilendim, seni anladım küçük adam , babanın gölgesinde yeşermeye çalıştığını senin güneşe ihtiyacın olduğunuı ancak ya yanarsan diye sürekli kuru ve serin ortamda tutulduğunu..

1 yorum:

emineköran dedi ki...

tespitler, gözlemler o kadar doğru ki ve film o kadar tanıdık ki..

http://biletsiz.com/%E2%80%98cogunluk%E2%80%99tan-misiniz/