gülümsemeyi severim

katalogtan seçmeye devam...

kişisel gelişim kitaplarının en büyük mottosudur, evren size sınırsız bir katalog sunuyor, siz siparişini verin ve beklemeyi bırakın..

ben siparişimi veriyorum...

Olmak istediğim bir kadın var. Ben hep hayal dünyasından seçtim kahramanlarımı bugüne kadar, hayatıma girenlere de roller verdim masallardan… birisi clark kent oldu, süperman a dönüşemedi, diğeri Barbie nin sevgilisi Ken oldu,tam da yerini buldu, beynini kullanmayı unuttu. Şimdi o yüzden evrene olumlama yaparken, gerçek bir kadından yola çıkmaya karar verdim..
Olmak istediğim kadın, tarzıyla, havasıyla… güzel değil ama çekici, havası yeterlerden...

Yanımda olmasını istediğim adam...


Beraber yapmak istediğim, çok eğlenmek…


Güzel poz vermeliyiz, ben olmama izin vermeli yanında..


Beni daha iyi bir insan olmanı sağlasın, bilmediğin bir şeyleri öğretsin..


Ve aşkı yaşayacak kadar cesareti, duygularını anlatacak kadar becerisi, sevgiden şımarmayacak kadar beyni olsun…

Ben herkes mutlu olsun isterim..
Öptüm,bye..



0 yorum: