gülümsemeyi severim

21 ve yeni

bugün yılın son ayının 12. günü, yani yeni yılın ilk gününe tam 21 gün uzaklıktayız. ne önemi mi var bu sayının? bir davranışın alışkanlık haline dönüşmesi için  kesintisiz şekilde 21 gün boyunca tekrarlamak gerekir derler beyin dili programlama uzmanları (NLP)...

o yüzden 2013 senesinin başında yaptığın listeleri bugüne kadar hayata geçiremediysen, ertelediğin kararlar kafanda giderek büyüyorsa, ilk adımı atmak hala çok zor geliyorsa, bugün tam zamanı başlamanın. bugün başla, yeni alışkanlığın ile karşıla yeni yılı...



ben bu 21 günde daha sağlıklı beslenmeyi alışkanlık haline getirmeyi hedefliyorum, yediğim ve içtiğim şeyleri sağlıklı olanlar ile değiştirmeyi planlıyorum, ciddi bir diet cola severim, çevremde ki herkesin uyarılarına kulağımı tıkar, colamı içerim, hatta öyle ki dışarı çıktığımızda coca-cola markasını servis etmeyen yerlerde yemek yemem, rezervasyon yaptırırken sorarız, var mı, yok mu diye... tüm zararlarını biliyorum, ve kabul ediyorum:) şimdi sadece kendi isteğimle yerine yeni bir şeyler koymaya çalışacağım. ilk aklıma gelenler nefis kokuları olan tatlarını merak ettiğim, bitki çayları... bu arada bana sağlıklı beslenme konusunda ki en büyük yardımcı, motivasyon veren şimdilik bebek adımlarıyla emekleyen, yakın zamanda maratonlarda koşacağına inandığım www.onelifebefit.com blogu, blogu takibe alın ve her an ulaşabilmek için sosyal medya adreslerini de ekleyin derim:) 

senin 21 günde kazanmak istediğin bir alışkanlık, yerine olumlusunu koymak istediğin bir davranış var mı ?

kırk iki gün hikayelerinin amacı bu, destek olmak, beraber bir şeyler yapabilmek, başarabilmek...

ben herkes mutlu olsun isterim,

öptüm,bye...

2 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

"ben herkes mutlu olsun isterim... "bazen sırf bu cümleyi okumak için bloğuna geliyorum... İnsanın içini sıcacık yapan, güpgüzel enerjili bir temenni...
Yazdığının içinde de bu iyimser, şefkatli dileği bulmak mümkün... sen de mutlu ol, herkes mutlu olsun....:) 32 diş sırıttım, ağzımı toparladım, öptüm :P

emineköran dedi ki...

@brajeshwari sabah gördüm yorumunu, çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim, ben herkes mutlu olsun isterim:)