gülümsemeyi severim

bu ve sene

bu sene büyüdüğümü hissettim, birkaç gündür düşünüyorum, geçen giden seneden elimde ne kaldı diye..

bu sene kendime çok güzel bir hediye verdim, çocuklar için masal yazma kursuna gittim, öyle bir altı saat geçirdim ki, sanki gerçek dünyada olan büyük bir kapıdan geçtim, küçüldüm, ufaldım, hayallerin sınırsız olduğu bir başka dünya geçtim. bir çocuk kitabı yazar mıyım, yayınlar mıyım bilmiyorum, sanırım kurumsal hayatın konforlu alanından çıkarak kendi hobimi işime çevirdiğim beri, sadece güzel zaman geçirmeye vakit ayıramamışım, şimdi bir hobi edindim kendime, çocuk kitapları okuyorum, kahramanlara bakıyorum, olayı inceliyorum ve fark ettim ki en kişisel gelişim kitapları çocuklara yazılmış, iyiliğin her zaman kazandığı, hoşgörünün var olduğu bir dünyada...

bu sene işimi geliştirdim, kimseye rakip olmadan, rekabet etmeden kendi yolumda ilerledim, geçen seneden daha güzel organizasyonlar yaptım, her yaptığım organizasyona kendi dokunuşumu ekledim, insanların mutlu anlarında yanında oldum, hayatlarını kolaylaştırdım. yaptığım işten mutlu oldum, mutlu ettim...

bu sene kendime iyi bir arkadaş edindim, beraber bir şeyler yaptık, çok güzel sonuçlar aldık, biraz para kazandık, bolca anı biriktirdik, hiç tanımadığımız evlerde bizim ürünümüzle çocuklar güldü,mutlu fotoğraflar gönderdiler, bizce amacımıza ulaştık...

bu sene sakin kalmayı öğrendim, idare etme sanatında var olan becerimi bir üst seviyeye taşıdım, kendimi insanlardan korumayı öğrendim, hayır demeyi, güle güle biz artık görüşmeyiz demeyi öğrendim... 




bu sene çok yakın bir arkadaşımın bebeğinin hayatına gelişine şahit oldum, bir mucize gördüm...

bu sene otuz beş yıldan sonra tam olarak saçımın beş teli boyattım, on gün yasını tuttum, alıştım 
gitti...

bu sene süper bir yaz tatili ve muhteşem bir yurt dışı seyahati yaptık, yeni yerler gördüm, yeni insanlar tanıdım, görsel olarak çok zenginleştim... 

bu sene hedeflediğimden az, elimden gelenden fazlasıyla kitap okudum, altını çizdim,üzerine düşündüm, ruhumu büyüttüm...

bu sene çok güzel diziler, filmler izledim...

bu sene hastanelere gittim, iyi sonuçlandı sonunda, zamanın değerini anladım...

bu sene ne yaparsam, ayaklarım yere daha sağlam bastım, ölçtüm, tartım, dengede durdum...

bu sene bol bol kahkaha attım, biraz üzüldüm, biraz ağladım, hepsi geçti...

şimdi yeni sene çalarken kapıyı, hayaller, umutlar, dilekler cebimde... 

2018 yılında iyiliğin kötülük karşında gerçek bir zafer kazanmasını diliyorum, insan ilişkileri için samimiyet, dünya için barış diliyorum...

bu yazıyı okuyan her kimse, gönlünden geçen dileği gerçek olsun...

ben herkes mutlu olsun isterim,

öptüm, bye...




1 yorum:

Eda Bilol (Kafambionline) dedi ki...

Kaleminize sağlık, sizin de gönlünüzden geçen tüm dilekler gerçek olsun ❤ Sene bitmeden hayatıma eklendiğiniz için çok mutluyum. 2018'de güzel buluşmalar, sohbetler ve projeler yapacağımızı hissediyorum :) ❤