gülümsemeyi severim

beklemek..

sevmediğim bir kelime , içinde olumlu anlam barındırdığına inanmadığım ve bu aralar hayatımın çoğunu çalan keilme...

işe girmeyi bekliyorum..hayailmde ki işi bulmayı,beni bulmasını...yaratıcı işler yapacağım,güzel insanlarla tanışacağım mutlu olacağım,uzun süre çalışacağım,eğlenceli bir iş ortamı bekliyorum..

bu aralar yılbaşını bekliyorum,yepyeni umutlarla başlamak için 365 güne..

bekliyorum, pes etmeden...


blog tutmak gerçekten insanın zihnini düzenlemesini sağlıyormuş ve her konuda 1 fikri olduğunun farkına varmasını..Yazacak o kadar çok konu aklımdaki ama bekletiyorum onları da:))

Öncellikle geçen günlerde beni üzen 1 ölüm haberi. Hiç tanımadığım, aynı hayatları paylaşmadığınız güzel 1 kadının ölümü.Ceyla Gölcüklü nün ölümü.Çok güzel 1 kadındı, hakkında en güzel yazıyı bence Pakize Suda yazdı "Prensesler Ölmez Hiç 1 Masalda" başlıklı yazısı ile..eğer yapabildiyesem:) işte link.. http://www.turkmedya.com/V1/Pg/ColumnDetail/ColID/39986

Güzel kadınların ölmemesi gerektiği kadar şekilci 1 insan olduğumu hiç bilmezdim..ben kimse ölsün istemem ama güzel kadınların ölümü daha çok üzüyor belki de.. Güzelliğin sadece bu hayatta bazı kapıları açmaya yettiğinden daha fazlası var gibi..Beni en çok etkileyen davranışı hasta hali ile görüntülenmek istememesi oldu. O kadar kadınsı bir davranış ki..Beni hep güzel,hep bakımlı hatırlayın dedi tüm merak edenlere.Yazık oldu güzelim kadına ,bak para herşeye de yetmiyor diyip ahh vaahlanacaklara fırsat vermedi..Ben hala güçlüyüm ve sizin zihninizde güzel kalıcam dedi ve gitti.

0 yorum: