gülümsemeyi severim

hoşgeldim..

Uzun zamandır izleyici olarak gözlemci kaldığım blog dünyasına nihayet sahneden seslenmeye karar verdim. Bu kadar süslü bir başlangıç yapıyorum çünkü bu kararı almam tamı tamına 1 yılımı aldı..Bu kararı almamda beni çok destekleyen sevgili Oyuncak Sepetim, ve dün beni azarlamasıyla kendime getiren benim öğretmenim diye nitelendirdiğim, onun sayesinde blog dünyasına giriş yapan 1001.kişi olma şerefini bana veren sevgili Dilara ra ra'cım zamanla link vermeyi öğreniceğimi sanıyorum:) çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız kızlar.

Blogun içeriğinin ne olcağı konusunda çok net bir fikrim olmasa da,neler olmayacağı konusunda fikrim var.Kendi fotoğrafımı koymayı,kafama kalp monte edip yüzümü saklamayı,özel hayatımın en özel sırlarını burda anlatmayı şimdilik düşünmüyorum. Ama belli de olmaz:)



Ağırlıklı olarak Ankara'da gidilecek yerler, yenilecek yemekler,etkinilikler, Ankara tasarımcıları, sokak modası ve nacizhane hayat ile görüşlerim olacak.

Şimdi kendime bir hoşgeldim fotoğrafı bulmam,ardından da bu eklemeyi öğrenmem lazım..

Öptüm,bye.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

HOŞ GELDİN :)

İlk yorum için çok sade ancak eminim ki günlük gazete yerine blogunu takip edeceyim :)

Ne yapsak Peri Tozu falan mi serpiştirsek kalvyeye ekrana :)

emineköran dedi ki...

:)) bende seni fb den taciz ediyordum tam,bir baksana nasıl olmuş diye... peri tozları,periiler,pembeler alıştıkça otuzikidişe gelicek inşallah..şimdi biraz cool takılıyorum:))

desteğini bekliyorum,hayatın@hali

Rumeysa dedi ki...

zeytinezmesi..:) hoşgeldinnn, sefalar getirdin..:)

ay ne diyim, mutlu oluverdim işte! :)
Ankara dan İstanbul a uçup giden bir kuş olarak, ahhh keşke erken yazsaydın demeden de edemiyorum..:)
öpüyorumm..:)

emineköran dedi ki...

:)) nihayet di mi? haklısın kuzum,sana ankara ya gelmek için bahane yaratıcak yerler çekicem,kafamda bir sürü konu oluştu şimdiden...

ama galiba sorucağım çok şey var sana..

birincisi;senin sitenin linkini vermek istedim ama bulamadım:))

Rumeysa dedi ki...

:) ooo ben ilk zamanlarda neler neler yapamıyordum, bir yazı yazabiliyordum! Mesela hala istediğim boyutta fotoğraf yüklemeyi beceremiyorum..:D:D

Dlayra dedi ki...

Tatlim, kuzucum, en seker arkadasim benim:) yeni yilda gerceklestirmeyi diledigin seylerin, yeni baslangiclarin ilki olsun bu guzel blog.
Hayal gucun hic sonmesin, enerjin hic bitmesin, kimse seni uzmesin:) muckha:)

emineköran dedi ki...

beni kendime getiren arkadaşım, o msn mesajı olmasaydı hala bekliyor olucaktım,neyi beklediğimi bilmeden..

iyi ki varsın,2011 bizim yılımız olsun,kalbinde iyilik barındıran güçlü kadınların yılı... xoxo