gülümsemeyi severim

Cevaplar Kimde?

Kafama takılan sorular var yine… bana hediye edilen sorugulayıcı sıfatımla neden,neden diye sormaya devam ediyorum.
Defne Joyfoster’ın ölümü gerçekten üzücü. Genç, hayalleri olan bir insanın hayallerini gerçekleştiremeden oyun alanından çekilmesi. Ölümü sorgulamıyorum, gerçek olduğunu biliyorum. Sorguladığım ise, arkasından yapılan yorumlar oldu. Bebeği ne olacak soruları. .. Giden için değil de kalan için üzülmek mi olması gereken? Ben ise  yapılacaklar listesinde hangi madde de kalmıştı, en son ne zaman çok içten bir kahkaha atmıştı, sorularının cevabını merak ediyorum. Çünkü biliyorum ki, kalanlar için hayat devam ediyor..
Ölmek içinde uygun bir zaman mı var, herkesin kafasında.. bebeğin büyüyecek, okula gidecek, mezun olacak, iş bulacak, evlenecek.. Bu klasik sıralamadan sonra mı artık ölebilirim deniliyor?.. Belki de bebeğinin hiç kalbinin kırıldığını görmediği için şanşlıydı..Beni bu düşüncelere iten yorumlar; sadece bebeği için mi yaşaması gerekiyordu? Yorumlar twitter dan alınmıştır..
Rahşan Gülşan demiş ki; "Acun'un da en küçük bir bilgisi yok neden olduğuna dair. O sürekli "bebeği bir yaşındaydı" deyip duruyor kontrolsüzce..."
Ferhat Göçer demiş ki;"Defne joy ölmüş , hayat dolu gencecik bir annenin ölümü çok üzdü beni yakınlarına bas saglıgı diliyorum."
Ebru Şallı demiş ki; "Defnemi yok ya olamaz nerden cikti bu kotu bir saka mi bu? Kalbi yuregi cok guzeldi!topragi bol olsun:(hala inanamiyorum saskinim! Cok erken coook ardinda bir bebek aile birakti!zamansiz yolculuk..."
Gizem Özdilli demiş ki";çok üzüldüm çok.. bu nasıl bir kader genç anne..."
Benim düşündüklerimi anlatan yorum ise;
Levent Üzümcü den gelmiş ;"Sanırım beyaz camdakiler gerçekten hiç ölmeyecekmiş gibi geliyor insana. O enerjiyi toprak nasıl hazmedecek bilemiyorum..."
Mekanın cennet olsun enerjik, çılgın  kadın…

öptüm;bye..

0 yorum: