gülümsemeyi severim

23 nisan neşesi

Twitter'dan takip ediyorum, ünlü ve popüler bloggerlar bloglarını 23 nisan şerefine çocuklara bırakıyorlar. Ne o kadar ünlü ne de popülerim, benim hayatımı yaşamak isteyen bir çocuk var mı,bilmiyorum:)) yine erteledim zaten gününde de yetişteremedim ama 23 nisan için bende blogumu içimdeki çocuğa teslim ediyorum. Ezilmemiş olan sadece zeytin olan kız çocuğuna....

hello; yazım kurallarına dikkat etmeden cümleler kurmak istiyorum, .. karşımdakini, kırmadan içimdeki herşeyi söylemek istiyorum.kimse kimseye küsmesin, hep beraber sevimli ayıcıklarda ki gibi gökyüzünde yaşayalım, iki bulutun arasına gökkuşağı koyalım, büyük bulut arabalar ile gökyüzünde dolaşalım istiyorum. güzel kelimeler olsun herkesin dilinde, kırıcı sözler olmasın, herkes herkese ile arkadaş olsun ama en çok beni sevsin istiyorum.. herkes uzun yaşasın,kimse ölmesin istiyorum,özellikle anneanne,babaanne,anne ve baba ve diğer tüm akrabalar,ve onların da yakınları için de geçerli bu..herkes çok sağlıklı olsun, hastanelerin yoğun bakım odalarında sadece yoğun sevgi ihtiyacı karşılansın, kimsenin kan pompalayan kalbi durmasın, hep atsın, hep ritim olsun vucütta. masallar gerçek olsun istiyorum, sonsuza kadar mutlu yaşayan prens ile prensesler... çizgi filmlerde ki sigortaya ihtiyaç olamaycak bir hayat olmalı, en yüksekten düşsem bile, kafamdaki yıldızların dönmesi durunca devam etmeliyim koşmaya.. kelebeklerin, yıldızların peşinden,herşeye şaşırarak, hızlı hızlı yürürken aniden durmayalım, sevmediğim yerlerden koşarak kaçma hakkım olmalı, sevmediğim insanlara dil çıkartmalıyım, hemen küsüp hemen barışmalıyım, en büyük hediye şekerler olmalı, tüm hayatım pembe geçmeli. cümlelere ben diye başlayıp biz diye bitirmeliyim, salınacaktta sanki gökyüzüne değecekmiş gibi sallanmalıyım, kahkaha atan gözlerle etrafa bakmalı, perilere inanmaya devam etmeliyim..

zeytin yazmaya başladı,sanki zeytin ezmesine tavsiye verir gibi yaptı, canı öyle istedi demek ki... benim en büyük hazinem, sıradanlıktan beni kurtaran, beni ben yapan çocuk, iyiki varsın sen, sen olduğun sürece biz hep birden fazlayız:))




içimdeki çocuğun resmini yeşilgöz buldu,içimdeki çocuk olduğunu bilmeden, bu sana çok benziyor diye gönderdi, ,iş adresinden iş adresime, bu büyük bir şey:)) içimdeki çocuğn zenci olması fikri hoşuma gidiyor,dışı çekik gözlü, içi zenci etnik,egzotik bir kız çocuğu yazıyor bu blogu..

resim http://fotogaleri.ntvmsnbc.com/illustrasyonun-ustasindan.html?position=42 adresinden...


öptüm,bye.



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir yazı. Gerçekten bu tür veya makaleler okuma seviyorum. Başkalarının ne söyleyeceklerini görmek için sabırsızlanıyorum.