gülümsemeyi severim

hedeflenenler ve gerçekleşenler

yılbaşı gelmeden önce listeler yapılır ve çoğu unutulur kütüphanenin tozlu, bilgisayarın en yedek alınmayan bölümünde. ben de yazarım her sene başlamadan önce bir tane, 2013 e ait dilek ve temenniler yazdım, yayınladım şimdi döndüm baktım. hepsi 1 anda olmasa bile bebek adımlarla gerçekleşiyor işte :) 

demiştim ki işimle ilgili 2 seminer, kendi içinde de  ikiye ayırıp benim anlatıcı olacağım ve beni özlediğim öğrenciliği döndürecek olanlardan 2 şer adet ısmarlamıştım evrene. sağolsun getirdi hemen ilk kısmını yerine, biterken yeni yılın 2. ayı katıldım 2 seminere anlattım hikayemi. neden blog yazdığımı, bana açtığı kapıları, tanıdıklarımı , tanıştıklarımı, kazandırdıklarını... ben blog sayesinde şu an ki işimi  buldum daha doğrusu blogum bana iş buldu, bu hikaye anlatılmalıydı sıkılmadan, utanmadan, kibirlerlenmeden olduğu gibi yalınca...

sosyal medya, çok yaygın kullanımıyla her yerde tuvalette bile cebimizde :) peki bu işten para kazanılır mı, ikametgah ı facebook a almak, twitter da yaşamak nasıl olur? anlatıyorum işte, dilimin döndüğünce kesinlikle uzman kelimesini kabul etmiyorum, ben sadece benim yolumu anlatıyorum. iletişimin önemi, kelimelerin gücü, pazarlama ve en sevdiğim olan kampanyaları anlatıyorum.

yaptığı işi seven şanslıyım ben, benim olan her şeyi seven, mutlu olmayı tercih eden :)

kendi fotoğrafımı koymayı pek sevmiyorum bloguma, zaten bunun için yok mu facebook? :)
ama bu iki  fotoğraf benim için mutluluk, gerçekleştirdiğim 2 toplantıdan...



ben herkes mutlu olsun isterim,

öptüm,bye...

0 yorum: