gülümsemeyi severim

kızlar ve kardeşler

kırk iki gün hikayeleri, yılbaşına sayılı gün kala, hadi hep beraber motive olalım diyelim, yılın başında koyduğumuz hedefleri hep beraber gerçekleştirelim diye başladığım bence motivasyon, sence oyun...

yılın başında koyduğum hedeflerden biri, kız arkadaşlara zaman ayır maddesiydi... ben tek çocuğum, benimle evimi paylaşan bir kardeşim, elbiselerini ödünç alacağım bir kız kardeşim olmadı derken benim çok kardeş kız arkadaşlarım oldu. yanıldığım da çok oldu, beraber güldüğümü dostum yaptığım elini tuttuğum, yardım ettiğim, zamanımı verdiğim, yardımcı  olduğum, yolun yarısına gelmeden bırakan da...

iyi seçilmiş kız arkadaşlar, seçilmiş kardeşlerdir... bu hafta 3 süper kadınla buluştum, konuştum, oturdum...

yeni bir trend olsun, hep beraber voltran oluşturalım diye, yeni poz yaptık biz, kız kıza, güç birliği yapmışcasına eller üst üste... 

kadın dünyası çok ayrı, inceliklerle dolu, empati ve sempati dolu, senin derdin benim derdim, ben ne yapabilirim senin için söyle yeter ile dolu, eskiden kadın kadının kurdudur derlermiş ya, kimse sevmezmiş daha iyisini, düşünüyorum benim kız arkadaşlarımın hepsi benden daha iyi ve hepsini seviyorum. 



ben herkes mutlu olsun isterim, 

öptüm, bye... 

0 yorum: