gülümsemeyi severim

neden yazdığımı anladım,anlatacak birşeylerim ve dinleyecek kimsem olmadığı için..

kendimi rahatlatmak için yazıyorum sadece...

10.10 benim doğumgünüm,dileğim ise belli...sadece daha iyi bir insan olmak...



tek çocuk olmak zordur, sana verilmeyen her ilgiyi kıskanırsın, o yüzden ben 3 erkek çocuğum olsun istiyorum, evde kovboyculuk oynayalım,kuralları tanıyalım,sadece yaşayalım..evte özendim birilerinden..
bu kadından...

tek çocuk olmak zor ve zorlayıcı birşey.. hayal arkadaşların olur..benimkinin adı Pınar dı...ben yemeğimi onunla paylaşırdım,onunla oynardım hayal oyunlarını.

herkes sadece anlatmak istiyor,bildiği gerçeklerin onay bulmasını..kimse dinlemek istemiyor o kadar 1001 gece masalına rağmen...

iletişimde kalmak önemli olan,iletişimin alışveriş olması,anlattın,dinledim, lütfen sende beni dinle..çok farklı şeyler anlatmayabilirim ama kellimeler var boğazımda ağrı yapan..

bir yazı okudum, işte bu yazı, mutluluk genetikse, genlerime şükürlerimle...




28 yılım var yaşanmış,bu sürede  herkese yardım etmeye çalıştım.Çünkü arkadaşlarım mutluysa bende mutlu olurum..herkese yetecek kadar sınırsız imkanların olduğu mutluluğa inanırım ben,hep beraber mutlu olalım...

hayat,adanmışlık gerektirir demişler..

adanmışlıklar..




ben herkes mutlu olsun isterim..

öptüm,bye..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yaaa çok tatlısın . dogum günün kutlu olsun .herkesi mutlu etmeye çalısan melek sende hep mutlu ol.
optum sevgiler