gülümsemeyi severim

TAŞ,kağıt,makas...

yazmıştım bir önceki yazıda, benim bir hayal arkadaşım vardı pınar diye..çünkü tek çocuk olmak o kadar da eğleneceli değili hayatta.. her oyun iki kişi gerektirir,evcilik olmaz tek başına, nasıl kenidine nikah kıyamıyorsan, doktorculuk oynanmaz tek başına, tedavi eden biri yoksa.

masallar ile büyüdüm her çocuk gibi,en sevdiğim renk pembe oldu ve hep mutlu sonlar hayal ettim..sonra bir gün hayat madalyonun diğer yüzünü gösterdi,tek başına ve güçlü kadını,işte o zaman kahramanlarımı masallardan değil gerçek kadınblardan seçmeye karar verdim..ancak çizgimden çıkmadım bana yakın olanları idol olarak belirledim,takdir ettim...

işte tam bu yazıda bahsettiğim gibi.. nedenini sorma, ben yakın hisettim kendimi,sadece bu..

Ankara'da yapılan Matrix "hayalindeki sen ol" sloganıyla çıktığı marka sürecinde tanıtım yüzü olarak EDA TAŞPINAR'ı seçmişler.. İyi ki de seçmişler,Ankara'ya geldi, biz tanıştık..

Maalesef marka bu kadar güzel bir olay yaratmasına rağmen, marka hakkında hiç bir bilgi vermeyerek sadece Eda Taşpınar'a artı sağladı. Ankara Cebeci ve Bahçelievler adreslerinde olmak üzere iki kuaför salonu ile anlaşan Matrix markasıi Eda Taşpınar'ın öncülüğünde kadınlarla stil,makyaj ve saç üzerine konuştu..





Tanışmaya gelen profil arasında tek randevu alıp gelen bendim,diğer hanımlar nezakat icabı gelmiş gibilerdi,çağıdılar geldim, bir bakalım dediler. Konsept ise üç farklı kıyafet ,tek ayakkabı ile "ikoncan" dan tüyo almaktı..Ben hazırlandım ve gittim, öğle arası olmayan işyerimden izin alarak,ve iyi ki gitmişim.

Karşımda çok güzel,gözleri ela, beli 33,5 cm, sürekli gelen, her yeni danışan geldiğinde ayağa kalkan,kocaman gülümsemesi ile hoşgeld,iniz diyen ,dünya tatlısı bir kadın buldum,bir kez daha hayran oldum...



Peki ne tavsiyeler verdi,gelenlere?

*bacak boyunu uzun göstermek istiyorsan kısa giy, ne kadar kısa etek o kadar uzun bacak boyu.
*siyah göze siyah kalem ise sadece feminen olursun eğer farkındalık yaratmak istiyorsan zıt renkler kullan, kendisi elektrik mavisi kalem ile gözlerine daha çok vurgu verdiğini söyledi...

kesinlikle kutu bebeği tarzında süslü bir kadın değil,çok içten, ojesiz tırnakları ile,sıcak olduğunda yaptığı at kuruğu ile..

gelenlerin tarzlarını yorumladı,önerileri de bulundu,benim tarzım içinse  farklı birşey denemek istedi,kendi gözlüğü ile şapkasıı verdi..Ruhumun 1950'lilere ait olduğunu söyledi, o dönemden parçalar bulmamı önerdi.

 

tam giderken, umarım erkek arkadaşınız  ile ömür boyu mutlu olursunuz,masallarda ki gibi dedim,sarıldı beni, öptü."sen ne tatlısn,şekersin " dedi, tıpkı ilişkisi onay gören her kadın gibi...

Marka konusunda birşey öğrenme fırsatım olmadı ancak yaşadığım en güzel öğle tatiliydi.

ben herkes mutlu olsun isterim..

öptüm,bye..

4 yorum:

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

Bir yerde, yakin bir zaman once eda taspinar ve bora kozanoglunun iliskisine ne kadar hayran oldugunu yazmistin. Eda Taspinari ne kadar begendiginden. Eda ile tanistigina gore, sirada oyle hayranlik duyulacak bir iliski var sanirim:) istemeye devam:)

Gizzy dedi ki...

yaa ben bu kadını çok seviyorum çok tatlı bir hatun:)çok iyi yapmışsın cnm işte öğle arasında kaçıp bu tarz bir aktiviteye katılmakla:)

emineköran dedi ki...

@JTB evet kuzum, eda ile tanıştım:) sıra bora bulmakta mı dersin??

@gizzy süper ötesi, içten,candan bir kadın.. hayran kaldım..

efegeozden dedi ki...

eda taş gibi.