gülümsemeyi severim

ted ve 13

bugün izlemeyi seçtiği ted videosu bir modele ait, Cameron Russell un 2012 yılında yaptığı konuşmayı dinledim. 




çook güzel bir kadının konuşmasına " görünüş her şey değildir" diye başladığını izledim, cümlenin samimiyetini düşünürken saniyeler içerisinde o seksi, siyah küçük elbiseli kadından, uzun etekli, sıradan bir hırkalı ve yine çok güzel kadına dönüştürdü kendisi. konuşmasını izledikçe ben samimiyetine inandım, imajım çok etkili ve aynı derece yüzeysel olduğunu söylüyor. ilk modellik deneyimlerinden birinde, henüz hiç erkek arkadaşı olmamışken erkek bir model ile çok samimi bir poz vermesi gerekiyor, o an ki hislerini, utangaçlıklarını, sanki en yakın arkadaşına anlatırmış gibi filtresiz anlatıyor, özellikle öncesi ve sonrası fotoğraflarına bayıldım. modellikle ilgili genel olarak akla gelen tüm soruları yanıtlıyor, nasıl olunur, ne kazanılır, bedava elbiseler verirler mi? 

konuşmayı farklı kılan bu güzel kadının ayrımcılık ile tespitleriydi, izlemenizi öneririm.

konuşmayı izlediğimde tuğba ünsal'a benzettim, güzellikten daha fazla bir şeylerin olduğunu bilen ve değer veren başka bir model. geçen haftalarda yayın hayatına başlayan "orıgınel" dergisinin bu hafta ki kapağında vardı ünsal.. röportajından çok beğendiğim bir cümle kaldı aklımda... 



"kim olursam olayım yine dertlerim ve mutluluklarım olacaktı, galiba en iyisi benim dertlerim, benim mutluluklarım, böyle iyi..."

dergiyi çok beğendim, ilk sayısını kaçırdığım için çok üzgünüm, eğer haftalık bir dergim olsun, hem dolu dolu olsun, hem kafamı dağıtayım işin stresinden uzaklaşayım, hem kafamın içi doldursun, beni harekete geçirsin diyorsanız, bayinizden ısrarla isteyiniz... ben sanal ortamda da dergi okumayı sevsem de, bu dergi koleksiyonluk olur bence, yayın ömrü uzun , tirajı yüksek olsun...

ben herkes mutlu olsun isterim,

öptüm, bye...


0 yorum: