gülümsemeyi severim

ted ve 15

tedle 21 gün de bugün hayatımız olan teknolojik şeyleri kullanmaya dair harika ipuçları içeren sadece 5 dakika 44 saniyelik bir video izledim. 

konuşmasına , konuşmacı  "her riskli şey bir belge sahibi olmayı gerektiriyor, araba sürmek için, silah kullanmak için ve evlenmek için " diyerek başladı konuşmasında. herkesin bir şekilde bildiği ancak bilginin kullanımı pek yapmadığı on tane mini minnacık ipucu var. bilgisayar üzerine, akıllı telefonlar üzerine, sunumlar üzerine... 



hayatı kolaylaştırmak elimizde, tavsiye ediyorum, hem bilgilerinizi hatırlayacak hem de keyifli zaman geçireceksiniz. ben konuşmacıyı Türkiye'den çok büyük hayranı olduğum internet ekipler amiri Serdar Kuzuloğlu'nun tarzına benzettim, belki de sadece konuştukları konu teknoloji olduğunda belki de sadece hayranlığımdan...

eğer takip etmiyorsanız, ben mesaideyken, piknikteyken, alışverişteyken, kuafördeyken...  neler dünyada diyorsanız, dünyanızı sadece facebook, twitter, instagram ile sınırlandırmıyorsanız en azından her pazar günü saat 10.00 da yayına giren haftanın özetini kaçırmayın. benim için pazar gazetelerinin yerini çoktan aldı, bir kez deneyin eminim beğeneceksiniz, belki sonra bana teşekkür bile edersiniz :) 

bilgi paylaştıkça güzel,

ben herkes mutlu olsun isterim,

öptüm, bye...

0 yorum: