gülümsemeyi severim

ted ve 19

tedle 21 gün projesinde bugünün videosu konuşmacısı Hannah Brencher 

konuşmasında beni en etkileyen yaptığı işe duyduğu tutkuydu, o kadar içten anlatıyor ki, sadece 5 dakikanızı ayırın ve dünyanın daha iyi bir yer olması için ne yapabileceğinizi düşünün. Hannah annesi ile iletişimi sağlayan eski iletişim aracı sürdürüyor, mektuplaşıyor, sms, whatsapp, facebook, twitter gibi sosyal medya kanallarında sınırlı karakterler yerine el yazısı ile uzun uzun anlatıyor. ve sonra bir gün New York a taşındığında minik bir mutsuzluk çöküyor üzerine, ne yapsam ne etsem derken, başkalarına yardım ederek kendini tedavi edeceğini keşfediyor. şehrin her yerine yabancılara yazılmış aşk mektupları bırakıyor, en çok ihtiyacımız olan şey sevgi değil mi? kimden geldiği, nasıl geldiği değil nasıl hisettirdiği kalmıyor mu aklımızda... mektup işini bloguna yazıyor ve diyor ki, videoyu izleyerek onun anlatımıyla öğrenin devamını :) 



aynı anda 6 farklı sohbet penceresi açıkken, en uzun konuşmaların ekrandan olduğu zamanlara inat posta kutusunu kontrol etmek için bahaneler yaratan kadın, bana çok ilham verdi. karşımızdakini mutlu etmek için çok bir şeye ihtiyacımız yok, niyetten başka.

bir başka kadın daha var, ben tek başıma ne yapabilirim ki, demeyen ve bence dünyaları değiştiren bir süper kahraman o, onunla da tanışın istiyorum, Aynsoupkitchen  bir dondurma ısmarlamaz mısınız? süper kahramanların da desteğe ihtiyacı var... 



herkes için, tüm dünya için, kendimiz için yapabileceğimiz çok şey var, niyetin var mı?

ben herkes mutlu olsun isterim,

öptüm,bye...

0 yorum: