gülümsemeyi severim

elma yayınevi

yazın popüler kitabı "aşk" elif şafak'ın akıcı dili ile bir solukta okuduğum ve her kelime üzerinde bir soluk daha düşündüğüm zamanlara denk geliyor elma yayınevine yayın danışmanı olarak başlamam..elektronik postalardan birinde "basılmamış kitapları ilk siz okumak ister misiniz? basım kısmında ufakta olsa oy hakkınız olsun, yeni yazarların dünyalarını keşfe çıkmak için hazır mısınız" yazıyordu. "aşk" kitabında ki ella gibi hisettim kendimi, belki de hayatımda bulamadığım soruların cevapları tanımadığım bir yazar tarafından bana gönderilen taslaktaydı..

herhangibir ücret vermemekle beraber, okuduğunuz her taslak kitap için elma yayınevinden istediğiniz bir kitabı ücretsiz olarak alma imkanı sunuyordu, işimden ayrılalı kısa olmayan bir süre olmuştu, yayın danışmanı ismi havalı geliyordu ve ücretsiz kitap alma şanşım vardı.Mutluluk ile kabul ettim, bugüne kadar altı adet kitap taslağı okudum, kişisel gelişim, anılar, çocuk gelişimi üzerine...

Bir gün bir kargo geldi iş yerime, masamın üzerinde..Sanki uçan halıdan düşercesine. Açtığımda ilk başta anlamadım, neden bir çocuk kitabı , neden ben derken yayın danışmanı kısmında ismimi gördüm, değerlendirdiğim bir kitap ilk kez  basılmıştı,ve o kadar farklı bir zamanda geldi ki, sanki bir işaret gibi..





Ceren Kurt'un yazdığı Sakız Ağacı isimli öykü kitabı, farklılıklara rağmen arkadaş olabilmenin güzelliğini çok yalın bir dil ile anlatan bir çocuk kitabı..

Elma Yayınevinin kişisel gelişim ve iş ve yönetim üzerine çok renkli kitapları bulunuyor. İncelemek isterseniz;http://www.elmayayinevi.com, özellikle biz kimiz kısmındaki farkımız bölümü gerçekten etkileyici ve yenilikçi...

Bir Ankara bloggerı olarak ,Elma Yayınevinin Ankara'da olduğunu söylemekten mutluluk duyuyorum.

Öptüm,bye...



1 yorum:

Rumeysa dedi ki...

işte bu gerçek mutluluk..:)
başkasının -yazarın hayalini mutluluğa çevirmesinde payın olması, kitabı okuyacak miniklerin yeni hayallerine bir nebze sebep olmak- gerçek mutluluk olsa gerek..:)
çok sevindim! :)