gülümsemeyi severim

mutlu anlar biriktirmek

bazı günler gerçekten zor geçiyor ama en mutlu eden yanı yine de geçiyor olması.. gezegenlerin yaptığı ters açıya bağlamak kolay geliyor,bugünlerde  çevremdekiler ile yaşadığım iletişim problemlerini... Benim sığınağım ise, beni gülümseten resimler biriktirmek. O resimlerin, anların hikayelerini,kelimlerini düşlemek. Canım sıkıldığına biriktiridğim resimlere bakarım, bir gülümse gelmiş olur yüzüme...

Bir de yeni başladığım mutlu sözcükler defterim var.. Olumlu, ilham verici anlam içeren sözcükleri yazıyorum, iş defterimin en arkasına... Hayalim, tüm bu sözcükler ve beğendiğim kitap alıntılarından oluşan "alıntılı" bir kitap çıkarmak..Farklı yazarların yazdığı kelimeler öyle büyüleyici bir sıra ile biraraya gelecek ki, kocaman bir öyküler kitabı oluşturucak. Bu nedenle toplamaya, arşivlemeye devam..

Keşke resimleri aldığım blogların adreslerini de not alsaydım, kaynak gösteremiyorum bu seferlik..


O zaman; beni mutlu eden resimler vol 1



bence aşk, sadace iki kişilik bir dünya kurmak ve diğerlerinin olduğu dünyaya kendi kuralların ile karışmak..



bence hiç bir kadın kendi sigarasını kendi yakmamalı...



bence, ben ...




bence,yapılacak en güzel koleksiyon.. Pez şeker kapları...


bence, arkadaş...




bence, yeryüzünde ki en güzel hayvan, süslü tavşan...

İlerleyen postlarda, mutluluk veren kelimeler...

Öptüm,bye...


0 yorum: